13 Aralık 2012 Perşembe

Adamın Biri Birin Adamı - Buğra Milat


Sen Ses ver Simdi aç hoparlörünü
Rap bir film gibi bense aktörüm
Sövün hadi küfredin Ama bu benim eserim
Esir oldum ellerinde buna kefilim
Yillar yili çabala hep bi kosturus
Olmayan bir düsü sanki oldurus
Dolduruslarin bile kendi adima
adim adim sessizz Yokluktan var olus
Saf ve duru bi ömür için gereken sade
Isyansiz bir izdirap olsa gerek
Herkez kendinin Delegesi kendi ceremini cek ve Kendini ispat et
Tek bi biletim var Herkezin var oldugu tek bi Gösteri konuk oldugum Baska seans yook Bulduklarina sükret umduklarina sabir Ömür cabuk geçer gözünü acip kaparsin Basinda kürek sesleri Gerisi toprak Susmak gerek bazen Simdi sus yolcu burasi son durak
Para hersey degil hersey sevgidir
ama kavga var heryerde anlamsiz savaslar Nereye böyle aga bogaza nazir bi mezarin ne önemi var

NAKARAT !
x2
ismimi bilmeyin deyin adamin biri
Sesime kulak ver mesaj iletildi
Olmasi gerekenleri anlatiyorum
Olmasi gerektigi gibi


Uzun zaman sonra bi merhaba
gerekli galiba dosta ve düsmana
Yer altinda yaptim ben ihtisas
aliyül ala Millat bugra
Seciyetsiz adamlarla ayni çati altinda
ayni hedefe kosmak zor be vesselam
Sessizlik derinlikte gizli çok istir az kelam
Her haraketi hakaret olan edepsiz
rap bensiz bi at gibi jokeysiz
Sebebsiz yere rekabet ortami
Güzelligi yok eden gudubet olmali
Toz pembe düslerin pesinde
Masmavi gökyüzü ve buLut
Kapkara eko sistem ama sen yasa
al eline firca boya bastan basa
Akip giden zaman farkina varamadik
Çocuklugum elden ayaktan düstü bil hassa bil hassanin bile önemi büyük
Iyilik Ögret sana edene kötülük
Bir varmis yokmusum içinde
Yillar geçmis kaybolmus
Fotograflar sate arta kalan
Geçmise özlem bizi bizden alan

NAKARAT !
x2
ismimi bilmeyin deyin adamin biri
Sesime kulak ver mesaj iletildi
Olmasi gerekenleri anlatiyorum
Olmasi gerektigi gibi


Yasam bi hikaye herkez dahil
Kafi derecede herkez sahi
Ben degil sahit oyunun dahisisin
bunu bil deme asla çaresizim
Tut ipi birakma sonu gelene kadar
Çek azmin terinle süslensin
Küsmesin gelecegin geçmis günlere
Al yükü bak umutla ileriye
yorgun halin halin dargin.
kirgin oldugunu kirma sakin
yazgini belirle sadece bakma gör
yeterlidir sabra ona olan askin
belki disarda cok komplike gelebir
Hayat öyle kimine göre ama yor beyni
Gözlemle çevreni hadi Ne var ne yok bi bak senin elinde
bed bah eger düserse bir yanin
tutupta kaldirsin diyer yarin
bu karin ac olsa bile gönül toktur
hafif bi tebessüm yüregime kondur
yürüdügüm safi aska dogru yoldur
kulun oldugu yerde nefsi buldur
kafi deilim ama gidisimiz kötü
Kalk bu mesaji al kulagina doldur

NAKARAT !
x2
ismimi bilmeyin deyin adamin biri
Sesime kulak ver mesaj iletildi
Olmasi gerekenleri anlatiyorum
Olmasi gerektigi gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder