8 Aralık 2012 Cumartesi

Aşk Geçiyormuş İstanbul'dan - Burcu Güneş


Kader deyip izledigimiz
Bir sey var gizleyemedigimiz
Ne oldugunu bilemedigimiz
Bir sey var bir sey var

Bir gülüsün yeter hemen aklimdan neler geçer
Bil ki kurulmadi sana henüz en güzel cümleler
Eskimis her seyi birakip sana geliyorum
Bildigim her seyi unutup sana yürüyorum

Ask geçiyormus Istanbul'dan
Ask beni bulmus yalnizlardan
Ask tanimis kalp yarasindan
Ask

Yolladigin mesaj ne güzel diye ona bakiyorum
Biz diye baslayan her cümleyi çok seviyorum
Eskimis her seyi birakip sana geliyorum
Bildigim her seyi unutup sana yürüyorum

Sehr-i Istanbulla raks eden
Bu ask oyununu iyi bilen
Gel bana karsi iskeleden
Ask geçiyormus bu sehirden
Iki kisilik bütün hissedilen
Kopma sakin bu mücadeleden

Biz senle tek beden
Tek kalp tek ruh tek replikten
Gel istersen tut ellerimden
Geçelim hemen kendimizden

Ask geçiyormus Istanbul'dan
Ask beni bulmus yalnizlardan
Ask tanimis kalp yarasindan
Ask

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder