4 Aralık 2012 Salı

Aşktan Sabıkalı - Bülent Ersoy


Korkmadim hiçbir gün
Ayrildim hep sürüden
Her kazayi belayi saydim tecrübeden
Ask okuma yazma bilmez
Anlamaz cebirden
Aramizdaki ask farkini da
Sildigim bu yüzden
Günahin boynuma ama
Dünya yanmis önemli mi?
Anlatmak imkânsiz güzelligini
Anlamiyor bu korkaklar
Sevenler anlar halimi
Sevmeyi bilmeyeni atese vermeli
Varsin bir kere de çalsin davullar
Dengim olmayana
Yazsinlar adimi asktan sabikali
Olanlar kadrosuna
Varsin bir kere de çalsin davullar
Dengim olmayana
Yazsinlar adimi asktan sabikali
Olanlar kadrosuna
Korkmadim hiçbir gün
Ayrildim hep sürüden
Her kazayi belayi saydim tecrübeden
Ask okuma yazma bilmez
Anlamaz cebirden
Aramizdaki ask farkini da
Sildigim bu yüzden
Günahin boynuma ama
Dünya yanmis önemli mi?
Anlatmak imkânsiz güzelligini
Anlamiyor bu korkaklar
Sevenler anlar halimi
Sevmeyi bilmeyeni atese vermeli
Varsin bir kere de çalsin davullar
Dengim olmayana www.sendeyim.com
Yazsinlar adimi asktan sabikali
Olanlar kadrosuna
Varsin bir kere de çalsin davullar
Dengim olmayana
Yazsinlar yazsinlar adimi asktan sabikali
Olanlar kadrosuna
Varsin bir kere de çalsin davullar
Dengim olmayana
Yazsinlar adimi asktan sabikali
Olanlar kadrosuna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder