15 Aralık 2012 Cumartesi

Beter Olsun - Bomb


Görmeseydi gözlerim
Sarilirken baska kollar
Karsima çikarmasin
Beter olsun yansin yikilsin yollar


Içimi tuhaf bi his kaplamisti
O köseden dönünce
Yoluma çiktin ah görmeseydim el eleydin onunla
Gözlerin üzgün gibi hala
Benim olsaydin sana sarilsaydim
Birlikte gezdigimiz yerler
Gece sahiller bile seni bekler

Görmeseydi gözlerim
Sarilirken baska kollar
Karsima çikarmasin
Beter olsun yansin yikilsin yollar

Görmeseydi seni gözlerim
Ahhhhh sarilirken baska kollarda
Karsima çikarmasin
Beter olsun yansin yikilsin yollar

Içimi tuhaf bir his kaplamsti
O köseden dönünce
Yoluma çiktin ah görmeseydim el eleydin onunla
Gözlerim üzgün gibi hala
Benim olsaydin sana sarilsaydm
Birlkte gezdigimiz yerler

Görmeseydi gözlerim
Sarilirken baska kollar
Karsima çikarmasin
Beter olsun yansin yikilsin yollar

Görmeseydi seni gözlerim
Ah sarilirken baska kollarda
Karsima çikarmasin
Beter olsun yansin yikilsin yollar

Onu unutmam için çok zaman gerek
Kalbimdeki atesi söndürmem gerek
Sensiz yasamayi artik ögrenmem gerek
Kendime yeni ask bulup ah avunmam gerek artik

Görmesyedi gözlerim
Sarilirken baska kollar
Karsima çikarmasin
Beter olsun yansin yikilsin yollar

Görmeseydi seni gözlerim
Ahh sarilirken baska kollarda
Karsima çikarmasin
Beter olsun yansin yikilsin yollar

Görmeseydi gözlerim
Sarilirken baska kollar
Karsima çikarmasin
Beter olsun yansin yikilsin yollar

Görmesydi seni gözlerim
Ahh sarilirken baska kollarda
Karsima çikarmasin
Beter olsun yansin yikilsin yollar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder