10 Aralık 2012 Pazartesi

Bir Sürü Var Bunlardan - Burak Kut


Öyle Tadi Tadi Damaginda Demesi Kolay
Insan Bi Mesaj Atar Birsey Yapar
Kaç Kere Dedim Sana Bu Is Bu Kadar
Yavas Yavas Gel de Incilmesin

Açtim Iki Gözümü Heryer Kirmizi
Günes Kalkmis Gelmis Odama Kadar
Açmis Avcugunu Yummus Gözünü
Ah Ben Daha Bulamadim Üzümü

Hastasiyiz Dediysek de Bir Yere Kadar
Bir Tek Sen Mi Kaldin Bu Dünyada
Çatir Çutur Alttan Üstten Yedik Tokati
E Gülü de Severiz Bir Yere Kadar

Bilseydim Korklarmiydin
Isteseydin Kalbimi Yoklarmiydin

Bi Sürü Var Bunlardan Bi Sürü Var
Kenepir Bunlar Kapis Kapis
Yap Bi Güzellik Bize de Yazik
Sen Ços Ben Vereyim Üstünü

Gel Gel Gel Gel Gel Gel

Öyle Tadi Tadi Damaginda Demesi Kolay
Insan Bi Mesaj Atar Birsey Yapar
Kaç Kere Dedim Sana Bu Is Bu Kadar
Yavas Yavas Gel de Grap Girmesin

Haftalarca Üstümde Yasadin
Ben Istemeden Sirtimi Kasidin
Bende Sandim ki Bir Durum Var
Aslinda Biraz Garip Durumlar

Erkek Dedigin Böyle Düsmez ki
Tuzak Diye Kocaman Yazarken
Kandirir ani Diyede Birsey var
O Ne tarafa Biz O tarafa

Bilseydim Korklarmiydin
Isteseydin Kalbimi Yoklarmiydin

Bi Sürü Var Bunlardan Bi Sürü Var
Kenepir Bunlar Kapis Kapis
Yap Bi Güzellik Bize de Yazik
Sen Ços Ben Vereyim Üstünü

Gel Gel Gel Gel Gel Gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder