8 Aralık 2012 Cumartesi

Bugün Sana Birşeyler Anlatmam Lazım - Cem Adrian


Bugün san bir şeyler anlatmam gerek
Aşk hakkında, bizim hakkımızda
Bugün sana bir şeyler kanamam gerek
Büyümek hakkında, ölüm hakkında
Sevmek ah defalarca aynı ateşe yürümek
Büyümek ah kayıpların üstünde yükselmek
Bugün sana bir şeyler anlatmam gerek
Acı hakkında, acımak hakkında
Bugün sana bir şeyler bağırmam gerek
Düşmek hakkında, kırılmak hakkında
İnanmak kırık kanatlarla uçurumdan atlamak
Savaşmak kendi silahınla kendine vurulmak
Uzanamazsın kurtaramazsın
Beni bu kör karanlıktan çıkaramazsın
Anlayamazsın anlatamazsın
Kelimeler yetmez bazen konuşamazsın
Durduramazsın durduramazsın
Kayar gider avuçlarından bir kalp tutamazsın
Yapamazsın yapamazsın
Kaybedecek bir şey kalmamışsa tutunamazsın
Kaybedecek bir şey kalmamışsa tutunamazsın
Yapamazsın yapamazsın
Kaybedecek bir şey kalmamışsa
Düşüyorum..
Uzanamazsın kurtaramazsın
Beni bu kör karanlıktan
Düşüyorum
Anlayamazsın anlatamazsın
Kelimeler yetmez bazen
Düşüyorum
Durduramazsın durduramazsın
Kayar gider avuçlarından bir kalp
Düşüyorum
Yapamazsın yapamazsın
Kaybedecek bir şey kalmamışsa
Düşüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder