3 Aralık 2012 Pazartesi

Düşkünüm Sana - Bülent Ersoy


Ömrümü koydugum kumar gibisin
Öylesine tutkun düskünüm sana
Unutmak unutmak vazgeçmek elimde degil
Kaderimden kaderimden kaderimden vurgun
Düskünüm sana düskünüm sana

Ömrümü koydugum kumar gibisin
Öylesine tutkun düskünüm sana
Ömrümü koydugum kumar gibisin
Öylesine tutkun düskünüm sana

Unutmak vazgeçmek elimde degil
Aderimden vurgun düskünüm sana düskünüm sana

Sensiz geçen güne düsman gibiyim
Seninle bahtiyar sensiz deliyim
Sensiz geçen güne düsman gibiyim
Seninle bahtiyar sensiz deliyim
Izin ver ömrümü sana vereyim
Öylesine sevdim tutkunum sana düskünüm sana

Tuttugum yollardan döndürme beni
Askinla yansam da söndürme beni
Tuttugum yollardan döndürme beni
Askinla yansam da söndürme beni

Istersen hep aglat güldürme beni
Vazgeçemem senden düskünüm sana düskünüm sana

Sensiz geçen güne düsman gibiyim
Seninle bahtiyar sensiz deliyim
Sensiz geçen güne düsman gibiyim
Seninle bahtiyar sensiz deliyim

Izin ver ömrümü sana vereyim
Öylesine sevdim düskünüm sana düskünüm sana
Düskünüm sana düskünüm sana düskünüm sana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder