3 Aralık 2012 Pazartesi

Git Gidebilirsen - Bülent Ersoy


Gözyasimda saklisin aglayamam ben
Düseceksin sanirim kirpiklerimden
Damarimda kan olup dolasiyorken
Beni böyle birak git git gidebilirsen

Git mutlu olacaksan beni düsünme
Iyi bak kendine beni dert etme
Önce beni bir dinle bir bak halime
Beni böyle birak git git gidebilirsen

Bir kapanmaz yarayla böyle çaresiz
Belki yine yasarim sevgisiz sensiz
Git yolun gülle dolsun güller dikensiz
Beni böyle birak git git gidebilirsenGözyasimda saklisin aglayamam ben
Düseceksin sanirim kirpiklerimden
Damarimda kan olup dolasiyorken
Beni böyle birak git git gidebilirsen

Git mutlu olacaksan beni düsünme
Iyi bak kendine beni dert etme
Önce beni bir dinle bir bak halime
Beni böyle birak git git gidebilirsen

Bir kapanmaz yarayla böyle çaresiz
Belki yine yasarim sevgisiz sensiz
Git yolun gülle dolsun güller dikensiz
Beni böyle birak git git gidebilirsen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder