3 Aralık 2012 Pazartesi

Götür - Bülent Ersoy


Senden iyisi mi var ki dünyada
Ne gamin var ne kederin vallaha
Haydi kollarini kaldir havaya
Bosver
Döktür döktür
Döktür döktür
Garajinda tirlari
Sayilir hatirlari
Her aksam çitirlari götür

Her yerde bürolari
Satin almis buralari
Dolarlari eurolari
Götür evladim götür

Herkes senin kadar sansli olamaz
Olsa bile adamini bulamaz
Garibin hakkini kimse aramaz
Bosver

Götür götür
Götür götür
Sana verdik oyumuzu
Aglattin sen soyumuzu
Yaktin yine çiramizi, götür

Yak ceketi, kir masayi
Bosver fakir fukarayi
Nas ettigin lavanlari götür

Aman evlâdim, haysiyetli evlâdim
Götür çocugum
Ananin ak sütü gibi helâl olsun evladim
Götür, götür
Aman bir recalim var

Duvarda bir böcek
Sandim beni yiyecek
Bizler çalisacagiz
E bu kurnazlar da götürecek, Allaaah.Senden iyisi mi var ki dünyada
Ne gamin var ne kederin vallaha
Haydi kollarini kaldir havaya
Bosver
Döktür döktür
Döktür döktür
Garajinda tirlari
Sayilir hatirlari
Her aksam çitirlari götür

Her yerde bürolari
Satin almis buralari
Dolarlari eurolari
Götür evladim götür

Herkes senin kadar sansli olamaz
Olsa bile adamini bulamaz
Garibin hakkini kimse aramaz
Bosver

Götür götür
Götür götür
Sana verdik oyumuzu
Aglattin sen soyumuzu
Yaktin yine çiramizi, götür

Yak ceketi, kir masayi
Bosver fakir fukarayi
Nas ettigin lavanlari götür

Aman evlâdim, haysiyetli evlâdim
Götür çocugum
Ananin ak sütü gibi helâl olsun evladim
Götür, götür
Aman bir recalim var

Duvarda bir böcek
Sandim beni yiyecek
Bizler çalisacagiz
E bu kurnazlar da götürecek, Allaaah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder