3 Aralık 2012 Pazartesi

Gözyaşımda Saklısın - Bülent Ersoy


Gözyasimda saklisin
Aglayamam ben
Düseceksin sanirim kirpiklerimden

Damarimda kan olup dolasiyorken
Beni böyle birak git, git gidebilirsen

Git mutlu olacaksan
Beni düsünme
Sen iyi bak kendine
Beni dert etme

Önce bir dur düsün bir bak halime
Beni böyle birak git, git gidebilirsen

Bir kapanmaz yarayla böyle çaresiz
Ben hem yasarim sevgisiz sensiz

Git yolun gülle dolsun, güller dikensiz
Beni böyle birak git, git gidebilirsen

Git mutlu olacaksan
Beni düsünme
Sen iyi bak kendine
Beni dert etme

Önce bir dur düsün bir bak halime
Beni böyle birak git, git gidebilirsen .Gözyasimda saklisin
Aglayamam ben
Düseceksin sanirim kirpiklerimden

Damarimda kan olup dolasiyorken
Beni böyle birak git, git gidebilirsen

Git mutlu olacaksan
Beni düsünme
Sen iyi bak kendine
Beni dert etme

Önce bir dur düsün bir bak halime
Beni böyle birak git, git gidebilirsen

Bir kapanmaz yarayla böyle çaresiz
Ben hem yasarim sevgisiz sensiz

Git yolun gülle dolsun, güller dikensiz
Beni böyle birak git, git gidebilirsen

Git mutlu olacaksan
Beni düsünme
Sen iyi bak kendine
Beni dert etme

Önce bir dur düsün bir bak halime
Beni böyle birak git, git gidebilirsen .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder