12 Aralık 2012 Çarşamba

İstanblues - Bulutsuzluk Özlemi


Gökyüzünün mavisi
Vurur denizin üstüne
Deniz üstü köpürür
Alir beni sana götürür
Deli bi su
Aman Aman

Kizlar dolanir sahilde
Sen kahkahalar atarlar
Delikanlilar iç çeker
Çingene palamutu oynasir denizde
Aman Aman

Rüzgar hep poyraz eser
Lodos çikar ansizin biraz
Yani bize çok benzer sagi solu belli olmaz biraz

Istanbul Istanbul Istanblues Istanblues
Biz ettik sen etme bize

Çok vakitler harcadim
Otobüste vapurlarda
Yollarimiz kesismedi hiç
Seni aradim da bulamadim

Hem anadolu hem rumeli
Galatayla Kiz Kulesi
Ahirkapi çatladikapi
O eski muhallebiciler aman aman

Balikçi durmus lafa tutar
Cosunca palavralar atar biraz
Ise gitmesem olmaz mi vapur kaçar gider bu sabah

Istanbul Istanbul Istanblues Istanblues
Biz ettik sen etme bize

Yokusunun dibinde
Birden görünür bi mavi
Cihangir damlarinda martilar
Rüzgarla danseder çiglik atar

Ihtiyarlar çinaraltinda
Anladim niye hep hatirlar
Yaslisi kulagima fisildar
Hayat bi hediyedir sana unutma

Günes pencerelerde kor atesler yakar biraz
Üsküdarda aksam fasli baslar hicaz

Istanbul Istanbul Istanblues Istanblues
Biz ettik sen etme bize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder