21 Aralık 2012 Cuma

Kalbim Durdu Heyecandan - Bilgen Bengü


Lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay
Heyecandan heyecandan kalbim durdu heyecandan

Gelip geçerken hep rastladim sana
Can atardim seninle tanismaya
Bir tuhaf olurdum bana bakinca
Sonunda gelipte adimi sorunca

Heyecandan heyecandan kalbim durdu heyecandan

Rüyamda görseydim yine inanmazdim
Sen beni sevmezsin yüz vermezsin sandim

Lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay
Heyecandan heyecandan kalbim durdu heycandan

Önce göz gözeydik simdi el ele
Yasamak güzel sey seni sevince
Dün aksam ansizin yanima gelipte
Arkadasim olur musun deyince

Lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay
Heyecandan heyecandan kalbim durdu heyecandan

Rüyamda görseydim yine inanmazdim
Sen beni sevmezsin yüz vermezsin sandim

Lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay
Heyecandan heyecandan kalbim durdu heyecandan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder