2 Aralık 2012 Pazar

Limon Olma - Bülent Ersoy


Birak herhes
Yasasin hayatini
Mutluluktan asktan
Alsin payini
Duymadim görmedim de kapat agzini
Görmedim duymadim de kapat agzini
Akilli ol sen
Her seye limon olma
Akilli ol

Herkes çaliyor bak ayri ayri tondan
Kimi kanun kimi ud kimi saksofondan
Bos ver sanane ondan sundan bundan
Akilli ol sen her seye limon olma akilli ol

Haddini astin yine tasiyorsun
Herkesin isine karisiyorsun
Bir kaç kadeh içince sasiriyorsun
Atinca bir kaç kadeh sasiriyorsun
Akilli ol sen her seye limon olma akilli ol

Herkes çaliyor bak ayri ayri tondan
Kimi kanun kimi ud kimi saksofondan
Bos ver sanane ondan sundan bundan
Akilli ol sen her seye limon olma akilli ol.


Birak herhes
Yasasin hayatini
Mutluluktan asktan
Alsin payini
Duymadim görmedim de kapat agzini
Görmedim duymadim de kapat agzini
Akilli ol sen
Her seye limon olma
Akilli ol

Herkes çaliyor bak ayri ayri tondan
Kimi kanun kimi ud kimi saksofondan
Bos ver sanane ondan sundan bundan
Akilli ol sen her seye limon olma akilli ol

Haddini astin yine tasiyorsun
Herkesin isine karisiyorsun
Bir kaç kadeh içince sasiriyorsun
Atinca bir kaç kadeh sasiriyorsun
Akilli ol sen her seye limon olma akilli ol

Herkes çaliyor bak ayri ayri tondan
Kimi kanun kimi ud kimi saksofondan
Bos ver sanane ondan sundan bundan
Akilli ol sen her seye limon olma akilli ol.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder