2 Aralık 2012 Pazar

Mahşeri Yaşıyorum - Bülent Ersoy


Hiç kimse silmiyor
Akan yasimi
Dostlarim tutmuyor
Neden yasimi
Bin misli ödedim günahlarimi
Mahseri dünyada yasiyorum ben

Cehennem içimde
Yakar tenimi
Allahim derttenmi
Yarattin beni
Ne yüzle gelecek ecel bilmemki
Mahseri dünyada yasiyorum ben
Sanki yabanciyim ben bu alemde
Mutluluk bir diken oldu dilimde
Yarali yüregim kaldi elimde
Mahseri dünyada yasiyorum ben.


Hiç kimse silmiyor
Akan yasimi
Dostlarim tutmuyor
Neden yasimi
Bin misli ödedim günahlarimi
Mahseri dünyada yasiyorum ben

Cehennem içimde
Yakar tenimi
Allahim derttenmi
Yarattin beni
Ne yüzle gelecek ecel bilmemki
Mahseri dünyada yasiyorum ben
Sanki yabanciyim ben bu alemde
Mutluluk bir diken oldu dilimde
Yarali yüregim kaldi elimde
Mahseri dünyada yasiyorum ben.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder