2 Aralık 2012 Pazar

Mendil - Bülent Ersoy


Madem ki bu gece ayrilacagiz
Istemem bir daha günes dogmasin
Madem ki son defa sarilacagiz
Gizle gözyasini gören olmasin

Nasil unuturum sevgilim seni
Ölüme götürür hasretin beni
Islak mendilini yirtik resmini
Geri al sevgilim ben de kalmasin

Neyleyim dogacak günesi artik
Neyleyim olacak sabahi artik
Sevgilim biz de mi ayrilacaktik
Git veda etmeden duyan olmasin

Nasil unuturum sevgilim seni
Ölüme götürür hasretin beni
Islak mendilini yirtik resmini
Geri al sevgilim ben de kalmasin Madem ki bu gece ayrilacagiz
Istemem bir daha günes dogmasin
Madem ki son defa sarilacagiz
Gizle gözyasini gören olmasin

Nasil unuturum sevgilim seni
Ölüme götürür hasretin beni
Islak mendilini yirtik resmini
Geri al sevgilim ben de kalmasin

Neyleyim dogacak günesi artik
Neyleyim olacak sabahi artik
Sevgilim biz de mi ayrilacaktik
Git veda etmeden duyan olmasin

Nasil unuturum sevgilim seni
Ölüme götürür hasretin beni
Islak mendilini yirtik resmini
Geri al sevgilim ben de kalmasin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder