16 Aralık 2012 Pazar

Neler Oluyor Hayatta - Beyaz Kelebekler



Neler oluyor hayatta
Birde su rüya gerçek olsa olsa
Sabah olup uyaninca
Hersey yine ayni kalsa

Beni unutun sanmistim
Birde baktimki iste orda orda
Anlatimki çok yanilmisim
Beni seviyormus oysa

Onun sesi
Ta kendisi
Geri gelmis demek
Sensiz diyor yasanmiyor
Ask bu olsa gerek

Karanlikta,sokaklarda
Elinde bir çiçek
Beni ariyor,beni soruyor
Hayirdir insallah heyy.

Neler oluyor hayatta
Birde su rüya gerçek olsa olsa
Sabah olup uyaninca
Hersey yine ayni kalsa

Uzun desem uzun degil
Bir yol var çönümde

Yesil desem yesil degil
Beyaz bir elbise

Gümüs desem gümüs degil
Altin bir yüzükle

Bana bakiyor,gülümsüyor
Hayirdir insallah heyy.

Neler oluyor hayatta
Birde su rüya gerçek olsa olsa
Sabah olup uyaninca
Hersey yine ayni kalsa.

Onun sesi
Ta kendisi
Geri gelmis demek
Sensiz diyor yasanmiyor
Ask bu olsa gerek

Karanlikta,sokaklarda
Elinde bir çiçek
Beni ariyor,beni soruyor
Hayirdir insallah heyy.

Neler oluyor hayatta
Birde su rüya gerçek olsa olsa
Sabah olup uyaninca
Hersey yine ayni kalsa

Neler oluyor hayatta
Birde su rüya gerçek olsa olsa
Sabah olup uyaninca
Hersey yine ayni kalsa

Neler oluyor hayatta
Birde su rüya gerçek olsa olsa
Sabah olup uyaninca
Hersey yine ayni kalsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder