2 Aralık 2012 Pazar

Niksarın Fidanları - Bülent Ersoy


Kalenin bedenleri nanay yavrum nanay
Koyverin gidenleri nanay yavrum nanay
Ipek bürük bürümüs yar yar yar yandim
Niksarin fidanlari nanay yavrum nanay
Niksarin fidanlari nanay yavrum nanay

Hoppa nina ninanay ninanay nay
Ninanay yavrum ninanay nay

Kaleden iniyorum yar yar yar yandim
Çagirsan dönüyorum nanay yavrum nanay
Kurudum kibrit oldum yar yar yar yandim
Üflesen sönüyorum nanay yavrum nanay

Hoppa nina ninanay ninanay nay
Ninanay yavrum ninanay nay.


Kalenin bedenleri nanay yavrum nanay
Koyverin gidenleri nanay yavrum nanay
Ipek bürük bürümüs yar yar yar yandim
Niksarin fidanlari nanay yavrum nanay
Niksarin fidanlari nanay yavrum nanay

Hoppa nina ninanay ninanay nay
Ninanay yavrum ninanay nay

Kaleden iniyorum yar yar yar yandim
Çagirsan dönüyorum nanay yavrum nanay
Kurudum kibrit oldum yar yar yar yandim
Üflesen sönüyorum nanay yavrum nanay

Hoppa nina ninanay ninanay nay
Ninanay yavrum ninanay nay.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder