14 Aralık 2012 Cuma

Rose Mari - Bora Ayanoğlu


Bir gariplik çöker vay, bir gariplik çöker vay
Vay, vay, vay, vay, vay, vay, vay
Oturmusum Banhof ' ta, oturmusum Banhof ' ta
Gelir geçer trenler

O tren senin vay, bu tren benim vay
Say, say, say, say, say, say, say
Sanki gelirmis Kars ' tan, sanki gelirmis Van' dan
Sanli gelirimis Istanbul' dan

Benim gözüm sende Liebe, benim gözüm sende liebe
Rose, Rose, Rose, Rose Marie
Yakar sevdan beni, birde vatan hasreti
Dar gelir bana Almanya

Senin saçin sari sari, senin gözün mavi mavi
Rose, Rose, Rose, Rose - Marie
Su Almanya illeri, çalisir isçileri
Hep çalisir sever gönülleri

Bir gariplik çöker vay, bir gariplik çöker vay
Vay, vay, vay, vay, vay, vay, vay
Oturmusum Banhof ' ta, Oturmusum Banhof' ta
Gelir geçer trenler .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder