7 Aralık 2012 Cuma

Sahilden(ft. Ceza) - Burcu Güneş


Burcu Günes=
Ayrilik zor sey
Özlemek kolay mi
Dedim ayrilik olmasin
Canimiz yanmasin
Dinlesen duyardin

Son bir kaç gündür
Bende özlüyorum
Sana ait her seyi
Evdeki resmini
Yaktim agliyorum

Her seyi göze al geleceksen
Bir daha yaparsan affetmem

Arkana bak da düsün yeniden
Gururumuzdu bizi deviren
Içime dolan tüm korkulari
Denize biraktim sahilden (2)

Arkana bak da düsün yeniden
Ne fark eder ki sen yada ben
Içime dolan tüm korkulari
Denize biraktim sahilden

Ayrilik zor sey
Özlemek kolay mi
Dedim ayrilik olmasin
Canimiz yanmasin
Dinlesen duyardin

Son bir kaç gündür
Bende özlüyorum
Sana ait her seyi
Evdeki resmini
Yaktim agliyorum

Her seyi göze al geleceksen
Bir daha yaparsan affetmem

ceza=
Kafana takilan o kadar dert arasinda korkuyu sahilden atmak bulmana neden olacak her vesileyi sahilden denize birakmak var içinde
Yap hadi! Bunu göster anlamsiz buldurur her seferinde çikacak olan ates yakacak bizi ve yüregimizi aglamayi kesmeyi bilmeli
Sonu basi belli olmayan geçmisi atildigi sahile sen de gel önünü kesmesin hiç bir güç onlar olsun kagitlar sen de yel esne kurtul artik maziden gelecegin her zaman sana amade eyleminin tersi kalbinde
Bence atla gitsin sahilden

Burcu Günes=
Arkana bak da düsün yeniden
Gururumuzdu bizi deviren
Içime dolan tüm korkulari
Denize biraktim sahilden (2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder