7 Aralık 2012 Cuma

Seven - Burcu Güneş


Ne çok sey ögrendim, az geldi sonrasinda
Ne çok agladim, aldatildim yolunda
Yazdigim kaderin bildigim basrolü bu aslinda
Kendime acirim, incindigimde sana.

Ne gurur kalir sonunda, yeni bir umut aklimda
Kendime yeminlerim fayda etmez biranda
Kendim olmama izin ver, hayatimi bana geri ver
Herseyimi aldin, bana kalan en taze sey yalnizligim.
Herseyimi aldin ama artik gitmeme izin ver.

Neden, seni ariyorum bittiyse
Neden, vazgeçemiyorum ben senden
Neden, hep affediyorum ben.
Seven, ben sevenim seven.

Neden, seni ariyorum bittiyse
Neden, vazgeçemiyorum ben senden.
Neden, hep affediyorum ben.
Seven, ben sevenim seven.

Tesadüfen yasanmaz hiçbirsey hayatinda
Neçok degerliyiz bak allahin katinda
Yazdigim kaderin, bildigim basrolü bu aslinda
Kendime acirim, incindigimde sana.

Ne gurur kalir sonunda yeni bir umut aklimda
Kendimme yeminlerim ? fayda etmez biranda
Kendim olmama izin ver hayatimi bana geri ver
Herseyimi aldin ama artik gitmeme izin ver.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder