9 Aralık 2012 Pazar

Söyleyemedim - Ayten Alpman


Nasıl da çabuk geçti o günler
koştum peşinden yetişemedim
güzel bir söz vardı dilimde
çok istedim söyleyemedim..
seninle şöyle bir gün baş başa
konuşmak isterdim sevgimizden
umutlarla dolu toz pembe
o güzel günlerimizden

sevgi miydi ne bitmek bilmeyen
bir günü bile ayrı geçmeyen
ne sen o eski sen, ne ben o eski ben..
biz miydik yoksa zaman mı değişen
ne sen o eski sen, ne ben o eski ben..
hani o gözler aşkla gülen

çözülmeyen bir bilmece gibi
öyle zor ki anlamak seni
bilinmeyen şarkılar gıbi
öyle zor ki söylemek seni
kararmayan bir günün sonunda
son bulmayan bir aşkın yolunda
kaybolmak isterdim seninle
mutluluğun kollarında

sevgi miydi ne bitmek bilmeyen
bir günü bile ayrı geçmeyen
ne sen o eski sen, ne ben o eski ben
biz miydik yoksa zaman mı değişen
ne sen o eski sen, ne ben o eski ben
hani o gözler aşkla gülen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder