25 Aralık 2012 Salı

Tamirci Çırağı - Cem Karaca


Gönlüme bir ates düstü yanar ha yanar yanar
Ümit gönlumun ekmegi kumar ha kumar kumar
Elleri ak yumuk yumuk ojeli tirnaklari
nerelere gizlesin su avucun nasirlari

Otomobili tamire geldi dun bizim tamirhaneye
Görür görmez vurularak basladim sevmeye
Ayaginda uzun etek dalga dalga saçlari
Ustam seslendi uzaktan oglum al takimlari

Bir romanda okumustum buna benzer bir seyi
Killi parlak kagit kapli pahali bir kitapti
Ne olmus nasil olmussa asik olmustu genç kiz
Yine böyle bir durumda tamirci ciragina

Ustama dedim ki bugün giymeyim tulumlari
Arkasi puslu aynamda taradim saclarimi
Gelecekti bugün geri arabayi almaya
O romandaki hayali belki gercek yapmaya

Durdu zaman durdu dünya girdi içeri kapidan
Öylece bakakaldim gözümü ayirmadan
Arabanin kapisini açtim açtim girsin içeri
Kalkti hilal kaslari sordu kim bu serseri

Çekti gitti arabayla eksozuna boguldum
Göysümde tomurcuk yaslar agar agar dogruldum
Ustam geldi sirtima vurdu unut dedi romanlari
Iscisin sen isçi kal giy dedi tulumlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder