17 Aralık 2012 Pazartesi

Üşüdüm - Betül Demir


Gel yaralarimi sar, yetis çok sancim var
Tut elimi sifani ver, bu gece bende kal
Tut bir ucundan, kederimin telassiz
Sus her söz anlamsiz, bir sefkatli dokunus yeter

Üsüdüm, üsüdüm, üsüdüm gel
Havalar çok sert buralarda
Üsüdüm, üsüdüm, üsüdüm gel
Azicik isinayim aralarda

Baharima kis geldi aniden, yeseremedim bu sene
Geceler yastigimda karabasan, beceremedim desene

Gel dualarimi al, tutundugum son dal
Bir nefesin kafi, budur hepsi bu kadar
Tut bir ucundan, kederimin telassiz
Sus her söz anlamsiz, bir sefkatli dokunus yeter

Üsüdüm, üsüdüm, üsüdüm gel
Havalar çok sert buralarda
Üsüdüm, üsüdüm, üsüdüm gel
Azicik isinayim aralarda

Baharima kis geldi aniden, yeseremedim bu sene
Geceler yastigimda karabasan, beceremedim desene

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder