1 Aralık 2012 Cumartesi

Vurun Beni Öldürüm - Bülent Ersoy


Tersine dönmeden dünyanin çarki
Kalmadan yasamanin ölümden farki
Istemem ben böyle rezil hayati
Vurun vurun vurun beni öldürün

Bir yanda vefasiz terk edenler var
Bir yanda zulmedip inletenler var
Artik yasamanin ne anlami var
Vurun vurun vurun beni öldürün

Inanmam kaderi kullar yaratmis
Bütün suçlarini kadere atmis
Insan insanliktan pay alamamis
Vurun vurun vurun beni öldürün.


Tersine dönmeden dünyanin çarki
Kalmadan yasamanin ölümden farki
Istemem ben böyle rezil hayati
Vurun vurun vurun beni öldürün

Bir yanda vefasiz terk edenler var
Bir yanda zulmedip inletenler var
Artik yasamanin ne anlami var
Vurun vurun vurun beni öldürün

Inanmam kaderi kullar yaratmis
Bütün suçlarini kadere atmis
Insan insanliktan pay alamamis
Vurun vurun vurun beni öldürün.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder