19 Aralık 2012 Çarşamba

Yallah Sevgilim - Yonca Evcimik


Yallah hadi git yallah, yallah tatile
Yordu bizi hayat ellerinde
Sorma canım dünya nankör
Beni bozar bu durum e tabiki
Yallah hadi git yallah, yallah sevgili
Bana zararı bu aşkın hayali
Kanma canım insan nankör
Ezelden beri kötülüğün esiri
Aşk ister bu yürek
Ah bu kahpe felek
Bulamadık yine meşkin muhabbetini
Verdiğim her emek
Yaptığım her yemek
Hazırlamış meğer faslı felaketini
Aman, aman yar söyle aman yar
Onda ne buldun bende var olmayan
Tamam, tamam yar caydım aman yar
Kime gidersen yallah haydi bay bay

Yallah hadi git yallah, yallah tatile
Niçin azar böyle insanoğlu
Sorma canım dünya nankör
Beni bozar bu durum e tabiki
Aşk ister bu yürek
Ah bu kahpe felek
Bulamadık yine meşkin muhabbetini
Verdiğim her emek
Yaptığım her yemek
Hazırlamış meğer faslı felaketini
Aman, aman yar söyle aman yar
Onda ne buldun bende var olmayan
Tamam, tamam yar caydım aman yar
Kime özelsen yallah haydi bay bay
Yallah hadi git yallah, yallah tatile
Niçin azar böyle insanoğlu
Sorma canım dünya nankör
Beni bozar bu durum e tabiki
Yallah hadi git yallah, yallah sevgili
Bana zararı bu aşkın hayali
Kanma canım insan nankör
Ezelden beri kötülüğün esiri
Aman aman yar aman aman yar
Kime özelsen yallah haydi bay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder