1 Aralık 2012 Cumartesi

Yar Diline - Bülent Ersoy


Elin elime degsin, istersen ölüm
Diz çökeyim önüne ,yar etme zulüm

Yar diline diline,sarilaydim beline
Koy kelepçe vursunlar,ayagima elime

Senin için bu candan, dünyadan geçtim
Gönlümün sarayina yar seni seçtim

Yar diline diline,sarilaydim beline
Koy kelepçe vursunlar,ayagima elime

Ben seni bu gönlüme yar eylemisem
Bu canimi yoluna kul eylemisem

Yar diline diline,sarilaydim beline
Koy kelepçe vursunlar,ayagima elime.Elin elime degsin, istersen ölüm
Diz çökeyim önüne ,yar etme zulüm

Yar diline diline,sarilaydim beline
Koy kelepçe vursunlar,ayagima elime

Senin için bu candan, dünyadan geçtim
Gönlümün sarayina yar seni seçtim

Yar diline diline,sarilaydim beline
Koy kelepçe vursunlar,ayagima elime

Ben seni bu gönlüme yar eylemisem
Bu canimi yoluna kul eylemisem

Yar diline diline,sarilaydim beline
Koy kelepçe vursunlar,ayagima elime.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder