11 Aralık 2012 Salı

Yaşıyordu Şehir - Bulutsuzluk Özlemi


Yasiyordu sehir
Durmaksizin
Bize Hiç Aldirmaksizin
Kent Kötülükleriydi
Yolumuzu Kesen
Gözyasimiza Bakmaksizin
Gençtik Heyecanliydik Gözümüz Kara
Biz Laftan
Anlamazdik

Esti Rüzgar Bilinmedik Sokaklarda
Kaybolmanin Tadina Vardik

Kaçip Parantez Açtik
Kendimize
Koskoca Bir Dünya
Ikimize

Tikadim Kulagimi
Attim Gözlügümü
Isterdim Ki Bu Rüya Bitmesin
Yaktim Gemileri
çok Yol Aldim
Geri Dönüsüm Yoktu
Soyundum önünde Dokunmak Güzel
Korkmadan Kusurlarimdan

Bir Amazondun Sen
Vahsi Bir Ata Binmis
Uçardin Enginlere Dogru


Sen özgürüm Derdin
Ben Sana Esir
Ve Belki Ben Bu Yüzden
Kahroluyordum

Biz Kendi Romanlarimizi
Yorulmadan Yazarken
Kendi Sinemalarimizin
Basrol Oyucusu Olmustuk

Sen özgürüm Derdin
Ben Sana Esir
Belki Ben Bu Yüzden.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder