1 Aralık 2012 Cumartesi

Yedin Beni - Bülent Ersoy


Nerden düstüm eline
Yazik oldu ömrüme
Ne talihsiz basim var
Hasret kaldim gülmeye

Yok saga baktin
Yok sola baktin
Yok sunu ettin
Yok bunu dedin
Vidi vidi vidi vidi yedin beni
Bilmem neden sevdim seni

Kapat artik çeneni
Uzat bana elini
Gel beraber olalim
Ari soksun dilini

Yok saga baktin
Yok sola baktin
Yok sunu ettin
Yok bunu dedin
Vidi vidi vidi vidi yedin beni
Bilmem neden sevdim seni

Gözün kör olmasin balamoz muzo
Yedinn bitirdin beniii
Ahh yanginlara mi geldin yavrum
Bidik
Yavrumm oh asagidan titret.Nerden düstüm eline
Yazik oldu ömrüme
Ne talihsiz basim var
Hasret kaldim gülmeye

Yok saga baktin
Yok sola baktin
Yok sunu ettin
Yok bunu dedin
Vidi vidi vidi vidi yedin beni
Bilmem neden sevdim seni

Kapat artik çeneni
Uzat bana elini
Gel beraber olalim
Ari soksun dilini

Yok saga baktin
Yok sola baktin
Yok sunu ettin
Yok bunu dedin
Vidi vidi vidi vidi yedin beni
Bilmem neden sevdim seni

Gözün kör olmasin balamoz muzo
Yedinn bitirdin beniii
Ahh yanginlara mi geldin yavrum
Bidik
Yavrumm oh asagidan titret.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder