1 Aralık 2012 Cumartesi

Yemin - Bülent Ersoy


Geçmeden ömrümün en güzel çagi
Seninle beraber olmak isterim
Sensizlik gönlümün en zalim ani
Ben seni yanimda bulmak isterim

Yillar var düsmüsüm ben bu yollari
Hayatim benziyor kirik dallara
Sitemler yetmiyor geçen yillara
Ben seni yanimda bulmak isterim

Yeter artik bitsin gururlar yazlar
Yesertsin bu aski baharlar yazlar
Bin yemin oldu bak bende arzular
Seninle beraber ölmek isterim

Yillar var düsmüsüm ben bu yollari
Hayatim benziyor kirik dallara
Sitemler yetmiyor geçen yillara
Seni kollarima almak isterim
Seni kollarimda öpmek isterim.


Geçmeden ömrümün en güzel çagi
Seninle beraber olmak isterim
Sensizlik gönlümün en zalim ani
Ben seni yanimda bulmak isterim

Yillar var düsmüsüm ben bu yollari
Hayatim benziyor kirik dallara
Sitemler yetmiyor geçen yillara
Ben seni yanimda bulmak isterim

Yeter artik bitsin gururlar yazlar
Yesertsin bu aski baharlar yazlar
Bin yemin oldu bak bende arzular
Seninle beraber ölmek isterim

Yillar var düsmüsüm ben bu yollari
Hayatim benziyor kirik dallara
Sitemler yetmiyor geçen yillara
Seni kollarima almak isterim
Seni kollarimda öpmek isterim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder