11 Aralık 2012 Salı

Yetmiyor Yetemiyor - Bulutsuzluk Özlemi


Gittim o gün sinemaya
Önermislerdi bana
Sakin kaçirma demislerdi bu filmi
Kiz durmadan adama
Beni seviyormusun diye soru soruyordu
Adam susuyordu

Ondan sonra sokaklarda
Rastladim ona buna
Bir kiz gitar çaliyordu
Oturmus kaldirimda
Selamlastim bir adamla
O beni taniyordu
Siir yazip satiyordu saircesine

Yapabilecegim bi seyler olabilir miydi
Gitar çalip söylemekten baska

Yetmiyor yetemiyor
Yetmiyor yetemiyor

O çok mükemmel biriydi
Kuytu bir liman isterdi
Oysa benim sularimda
Firtinalar kopardi
Ona çiçek toplasaydim
Her dakika arasaydim
Dizinde otursaydim
Her sey güzel olurdu

Birden bir gürültü duydum
Izbe bir yere indim
Sanki kiyamet kopuyor
Rakinrol çaliyordu
Saçlarim uzamisti
Berbere gitmemistim
Toz yutmustum sahnesinde
Hayatin esiriydim

Yapabilecegim bi seyler olabilir miydi
Gitar çalip söylemekten baska

Yetmiyor yetemiyor
Yetmiyor yetemiyor

Öteye geçemedim
Yasaklanmisti sehir
Dügün dernek davetliler
Toplanmis hediyeler
Savas çikmasin derler
Meydanda ayni yüzler/

Basina gelmedikçe
Suskun mahsun memetler
Bir yanda uçan dünya
Bir yanda ortaçagda
Sen nerden bakiyorsun
Takilmis gidiyorsun
Medyada ninniler var
Vatandas böyle ister
Sihirler kerametler
Yuvarlanip giderler

Yapabilecegim bi seyler olabilirmiydi
Gitar çalip söylemekten baska

Yetmiyor yetemiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder