1 Aralık 2012 Cumartesi

Yıkılmam - Bülent Ersoy


Korkuyorum sana söylemek istediklerimi söylemeye
Yüregim vardi yanina ama dilim varmiyor
Gözlerinin en içine bakip da sana yar diyemedikten sonra
Dünya varmis, insanlar varmis
Senle olmadikça bos ver neyime gerek

Zor yillardan
Dar yollardan geçtim de geldim
Durdum kapinda
Dokunsan aglarim ama vurursan yikilmam

Niye ben umutlarim niye ben yarinlarim
Niye ben böyle sessiz kaldim
Yeniden dünlerim, yeniden göz bebegim
Niye ben böyle sensiz kaldim.


Korkuyorum sana söylemek istediklerimi söylemeye
Yüregim vardi yanina ama dilim varmiyor
Gözlerinin en içine bakip da sana yar diyemedikten sonra
Dünya varmis, insanlar varmis
Senle olmadikça bos ver neyime gerek

Zor yillardan
Dar yollardan geçtim de geldim
Durdum kapinda
Dokunsan aglarim ama vurursan yikilmam

Niye ben umutlarim niye ben yarinlarim
Niye ben böyle sessiz kaldim
Yeniden dünlerim, yeniden göz bebegim
Niye ben böyle sensiz kaldim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder