20 Aralık 2012 Perşembe

Yok Olası - Alihan


O vefasizmis, o hayirsizmis
o beni yakmis, uzaga kacmis (atese atmis)
bu gonul asik gulmedi yazik
yeter cektigim yeter bana da yazik
ben umutlarimi sana bagladim
ben hayallerimi sende susledim
yalnizca seni sevdim, seni ozledim
kahrolasi, yok olasi

o beni satmis, icimi yakmis
seven kalbimi daglara atmis
bu gonul asik gulmedi yazik
yeter cektigim yeter bana da yazik
ben umutlarimi sana bagladim
ben hayallerimi sende susledim
yalnizca seni sevdim, seni ozledim
kahrolasi, yok olasi

Şiir:

fakirsem, asiksam birde garipsem
suc benim mi?
iciyorsam, bir kenarda siziyorsam
yine de seni seviyorsam
suc benim mi?
ben umutlarimi sana bagladim
ben hayallerimi bile sende susledim
bir tek resmin kaldi
onu sakladim
eger sende onu bana cok goruyorsan
Allah seni
Allah seni kahretsin.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder