1 Aralık 2012 Cumartesi

Yordular Beni - Bülent Ersoy


Sevmekten korkmadim sevdim gönülden
Hasrete düsürüp vurdular beni
Zehir sundu içtim yarin elinden
Yordular sonunda
Yordular beni yordular beni

Acilar içinde bogdular beni
Zehir sundu içtim yarin elinden
Yordular sonunda
Yordular beni yordular beni
Acilar içinde bogdular beni

Elbette sevilen sevecek dedim
Elbette gidenler dönecek dedim
Göz göre göre bir ömrü tükettim
Yordular sonunda yordular beni
Acilar içinde bogdular beni

Göz göre göre bir ömrü tükettim
Yordular sonunda yordular beni
Acilar içinde bogdular beni

Her ask yüregimde kursun yarasi
Bendeki baht sanki zindan karasi
Gelmedi bir türlü gülme sirasi
Yordular sonunda
Yordular beni yordular beni
Acilar içinde bogdular beniSevmekten korkmadim sevdim gönülden
Hasrete düsürüp vurdular beni
Zehir sundu içtim yarin elinden
Yordular sonunda
Yordular beni yordular beni

Acilar içinde bogdular beni
Zehir sundu içtim yarin elinden
Yordular sonunda
Yordular beni yordular beni
Acilar içinde bogdular beni

Elbette sevilen sevecek dedim
Elbette gidenler dönecek dedim
Göz göre göre bir ömrü tükettim
Yordular sonunda yordular beni
Acilar içinde bogdular beni

Göz göre göre bir ömrü tükettim
Yordular sonunda yordular beni
Acilar içinde bogdular beni

Her ask yüregimde kursun yarasi
Bendeki baht sanki zindan karasi
Gelmedi bir türlü gülme sirasi
Yordular sonunda
Yordular beni yordular beni
Acilar içinde bogdular beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder