1 Aralık 2012 Cumartesi

Yüreğime Yazdım - Bülent Ersoy


Yüregime yazdim senin adini
Her heceye bin bir umut bagladim
Mutlulugun doyulmayan tadini
Hayellerde hep seninle yasadim

Hasretime çare diye bildigim
Dertlerime derman diye sevdigim
Geceleri gerçek gibi gördügüm
Rüyalarda hep seninle yasadim

Baharimi hazanlara çeviren
Yüregimi yaprak gibi savuran
Beni hasret çöllerinde kavuran
Sevdalarda hep seninle yasadim.Yüregime yazdim senin adini
Her heceye bin bir umut bagladim
Mutlulugun doyulmayan tadini
Hayellerde hep seninle yasadim

Hasretime çare diye bildigim
Dertlerime derman diye sevdigim
Geceleri gerçek gibi gördügüm
Rüyalarda hep seninle yasadim

Baharimi hazanlara çeviren
Yüregimi yaprak gibi savuran
Beni hasret çöllerinde kavuran
Sevdalarda hep seninle yasadim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder