4 Aralık 2012 Salı

Alışmak İstemiyorum - Bülent Ersoy


Bir Istanbul sabahinda
Gözlerimi açtigimda
Göremedim yatagimda
Yine yoksun, yine yoksun

Bu kadar çabuk sikildiysan
Gece gündüz uzaktaysan
Böyle geçer saniyorsan
Beni yanlis taniyorsun

Bu askin sonu hüsranla dolu
Anladim bunu bitirelim
Üzmeden birak böyle yasamak
Sana alismak istemiyorum

Bu askin sonu hüsranla dolu
Anladim bunu bitirelim
Üzmeden birak böyle yasamak
Sana alismak istemiyorum

Alisirsam ben sana
Katlanirim tüm bunlara
Yazik degil mi bana
Birak beni ne olursun

Aski sende bulmustum
Bulduguma pisman oldum
Sana çok fena doldum
Birak beni ne olursun

Bu askin sonu hüsranla dolu
Anladim bunu bitirelim
Üzmeden birak böyle yasamak
Sana alismak istemiyorum

Bu askin sonu hüsranla dolu
Anladim bunu bitirelim
Üzmeden birak böyle yasamak
Sana alismak istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder